Úvod - Český výrobce hardtopůOffroadman

  • Úvod - Český výrobce hardtopů
  • O naší firmě OM Canopies
  • Aktuality
  • Zeptej se
  • Partneři
  • Kontakt
cs en sk
FacebookYoutube
předchozídalší
loading/nahrávání
  • Volkswagen Amarok
  • Ford Ranger
  • Toyota HiLux
  • Nissan Navara
  • Mitsubishi L200
  • Isuzu D-Max
  • Renault Alaskan
  • SsangYong Musso
  • Bazar
Úvodní stránka → Úpravy Pick-upů → VW Amarok-montáž navijáku MultiMount

VW Amarok-montáž navijáku MultiMount

Jako první reportáž pro Vás vybíráme ukázku z montáže doplňků na vůz VW Amarok.

Na této stránce Vám představíme námi provedené přestavby vozů, které svým majitelům slouží k plnění nejrůznějších účelů. Jako první jsme vybrali dnes, již velmi populární VW Amarok. Vše jsme důkladně zdokumentovali a vy se nyní můžete podívat na průběh a výsledek této operace.

 

 

Zákazník si zadal následující požadavky:

-montáž navijáku s možností jeho sejmutí a připevnění na tažné zařízení vozu pro možnost vyprošťování dozadu

-montáž přepravního držáku pro naviják do korby vozu

-montáž krytů podvozku

-speciální úprava hardtopu, snadná omyvatelnost vnitřního povrchu hardtopu a montáž pracovního xenonového reflektoru do interiéru nákladového prostoru

-efektivní odvětrání nákladového prostoru

-montáž nezávislého topení

 

Veškeré doplňky k montážím na Vaše terénní vozy nakupujeme od renomovaných dodavatelů, kteří přesně vědí co doporučit pro Vaši naprostou spokojenost a především funkčnost zvolené úpravy. V naší nabídce tím naleznete vždy pouze značkové kvalitní doplňky na které se můžete za každých okolností spolehnout. Nabízíme Vám také bezplatnou poradenskou činnost, která Vám může ušetřit nemalé investice do nepotřebných či nekvalitních nesmyslů, které mohou být v konečném výsledku dobré maximálně tak k oslňování slaboduchých děvčat..

 

Podívejte se, jak montáž probíhala,

 

Amaroka jsme museli nejprve mírně rozkuchat..

 

 

 

 

 

Detail umístění držáku navijáku tzv. Multi Mount a nezávislého topení Webasto

 

 

 

Detail umístění navijáku na již složeném čumáku vozu. Na levo je vidět připojení silového kabelu napájení navijáku. Při výběru navijáku svépomocí si dejte pozor na dostatečně dimenzované napájecí kabely. Především čínští pseudovýrobci nemají o tomto ani páru. Správným výběrem značky navijáku můžete předejít vzplanutí Vašeho vozu..

 

 

 

Držák navijáku Multi Mount umožňuje i montáž navijáku na tažné zařízení vozu. K tomu slouží adaptér, který je zajištěn na TZ pomocí čepu. Celá operace montáže je velice snadná a jednoduchá. Tedy nestojíte-li po pás v blátě..

K zadnímu držáku vede opět silový napájecí kabel se speciální zástrčkou, která je proti poškození v terénu ukryta za nárazníkem.

 

 

 

 

 

Do hardtopu si zákazník navrhl úložný prostor na uschování dalšího potřebného vybavení k použití navijáku. Zejména bez rukavic, kladky a kurtny se i se sebelepším navijákem rozhodně neobejdete.

 

 

 

Dodatečné vybavení hardtopu přídavným pracovním světlem a kastlíkem pod stropem doplněným o vlastní osvětlení s použitím koncového spínače. Veškerá elektroinstalace v hardtopu je chráněna vlastními pojistkami.

 

 

 

Účinné odvětrání hardtopu zajistí jen střešní okno. Ty naše jsou vyvinuté přímo pro použití ve střechách našich nástaveb.

 

 

 

 

 

 

 

Po pár týdnech používání se nám vůz vrátil, aby jsme domontovali kryty podvozku, jejichž vlastní vývoj a výrobu prvních prototypů jsme právě dokončili. Usazení i montáž proběhli opět naprosto bez problémů..

 

Kryty motoru a převodovky. Podobné kryty si můžete obědnat i jako originální doplněk u prodejců VW. Vlastníte-li ovšem vůz se stálým náhonem na všechna 4 kola, tedy bez redukční převodovky tuto možnost v rámci originálního příslušenství nemáte. Naše krytí podvozku jsme ovšem upravili i o možnost montáže na tyto podvozky se stálým náhonem všech kol a navíc jsme přidali i krytí diferenciálu!

 

 

 

 

 

 

Kryt nádrže.

 

 

 

Montáž krytu diferenciálu.

 

 

 

Co se týká montáže krytů podvozku, tak toto doporučujeme skutečně nepodceňovat. Tvůrci terénních vozů na nás totiž velmi často chystají nejrůznější chytáky v podobě různých hejblátek na spodku podvozku, která lze velmi snadno zničit. Pro názornost a důkaz, že nekecáme jsme připravili pár fotografií nového podvozku vozu VW Amarok s přiřaditelným pohonem předních kol, který má ve standardu jakousi poloochranu spodku motoru a plastový(!) kryt nádrže. Následují fotografie toho samého podvozku po projetí vcelku lehkého terénku:

 

Spodek přední části Amaroka s originálními ližinami, které chrání motor a převodovku pouze částečně.

 

Amarok po pár akcích v terénu. Ze stop po kamenech, větvích a podobně je patrné, že pokud se chystáte s Vaším vozem na offroad, tak bez kvalitního oplechování se neobejdete. U offroadmana pořídíte celou sadu v ocelovém provedení za 16000,- KČ bez DPH!

 

Palivová nádrž Amaroka. Zdálo by se, že je proti poškození vcelku dobře chráněna, ale..

 

..všimněte si množství šrámů na nádrži. Stačí šutr někde v přechodovém úhlu při výjezdu krpálu a je to..

 

Pohled na část převodovky a rozvodovku Amaroka. Evidentně kritické místo. Všelijaké hejblátka a výstupky, jako by říkali uraž nás o něco..

 

Pohled na rozvodovku po průjezdu terénem. Opět si všimněte všech šrámů..

 

Zadní diferenciál Amaroka. Diferenciál je nejníže položené místo většiny terénních vozů. Diferenciál je vlastně pluh, kterým pořád někde ryjete, mlátíte o šutry atd. A právě diferenciál by měl být chráněn pořádným krytem, který odolá i pořádné ráně. My v OM Canopies toto víme a proto kryty diferenciálů vyrábíme oproti ostatním krytům podvozku ze zesíleného plechu.

 

Otlučený diferák Amaroka. Každý zkušený offroaďák Vám potvrdí, že rozjet se pořádně někde po travnaté pláni Karpat a nemít kryt diferenciálu je vyložený hazard!

 

Nezbytnou součástí vozu s navijákem je další dodatečná výbava potřebná v nouzi pro práci při vyprošťování. Tento vůz jsme vybavili brašnou se vším potřebným.

 

 

 

 

Foto: Offroadman dílna,Taubenreuther(kdo krade fotky je vůl)

 

Dokumenty

Fotogalerie

SOUČÁSTI VÝBAVY NÁSTAVBY: Jednotlivé prvky:
  • Úvod - Český výrobce hardtopů na terénní pickupy
  • Prohlášení o přístupnosti / VOP / Ochrana os. údajů / Reklamační řád
  • Mapa webu
Copyright©2009 Offroadman.cz. Reklamní agentura Atlantic Studio s. r. o
Facebook Youtube